Care4Flex

Afdeling

Meneer van Leeuwen is licht dementerend en moet herinnerd worden aan de inname van zijn medicatie. Daarnaast heeft hij ook moeite om uit bed te komen en zich aan te kleden. Voor jou is het een peulenschilletje om hem hierbij te helpen. Voor meneer Van Leeuwen is het een grote uitkomst. Zijn kinderen lukt het praktisch niet om 2 keer per dag naar hun vader te gaan om hem te helpen. Door jouw inzet kan meneer van Leeuwen zo lang mogelijk thuis wonen, in zijn eigen vertrouwde woonomgeving. Als jouw taken bij meneer Van Leeuwen erop zitten, stap je in de auto en rijd je naar de volgende cliënt. Ook hier word je hartelijk ontvangen. 

Wij zoeken per direct verzorgende IG voor thuiszorg in Apeldoorn.Ben jij de verzorgende IG die niets liever doet dan de cliënten in hun eigen huis verzorgen? Reageer dan snel op deze vacature verzorgende IG Apeldoorn! 

Wat ga jij doen:

Diverse ziektebeelden herkennen, aandacht en begrip tonen, samenwerken met de naastbetrokkenen, procedures opvolgen en meneer Van Leeuwen ook nog op tijd uit bed halen zijn taken die jou op het lijf geschreven zijn! Jij kan je hoofd koel houden en zorgvuldig blijven, ook met een hoge werkdruk in de thuiszorg. Als verzorgende IG in de thuiszorg heb je een verantwoordelijke baan. Denk hierbij aan het signaleren van veranderingen in de (complexe) zorgsituaties. Hoe handel je hierbij? Volgens de procedures moet jij zelfstandig een inschatting maken van de mogelijke gevolgen en risico’s en schakel je zo nodig een collega of andere disciplines in. Heb jij het lef en de kwaliteiten om dit aan te gaan? Dan zoeken we jou!

Wat krijg jij ervoor terug:
  • de mogelijkheid om ervaring op te doen met verschillende thuiszorg organisaties 
  • Inschaling volgens cao VVT, FWG 35, Minimaal €1.846,98 en maximaal €2.540,87 per maand op basis van 36 uur per week
  • eigen beheer van je uren 
  • een vast contract bij de Care4 Group behoort tot de mogelijkheden. Vraag naar de mogelijkheden en specifieke arbeidsvoorwaarden!
Afdeling

Bij dementie denk je aan oude mensen. Jort is op het eerste gezicht een ‘normale’ man van middelbare leeftijd. Schijn bedriegt. Jort is dement en slechts 42 jaar. Op jonge leeftijd Alzheimer of dementie krijgen is zwaar voor de cliënt en zijn omgeving. De vrouw van Jort kon de zorg voor hem, de kinderen en haar werk niet meer combineren. Bovendien snappen de kinderen niet waarom papa zo veranderd is. De vrouw van Jort vond een plek met andere jonge mensen met dementie. Jort woont nu op een woongroep met totaal 12 bewoners met dezelfde heftige problematiek. Is omgaan met jong dementerenden en complexe gedragsproblematiek iets waarvoor jij in de wieg gelegd bent? Schrijf dan nu op deze vacature woonbegeleider complexe zorg! 

Wat ga jij doen:

Zorgen voor anderen zit in jouw bloed. Jij kan de gedragsproblemen zoals agressie overstijgen en de onmacht van de cliënt in het vizier houden. Afstemmen tussen de behoeften van de cliënt en de mogelijkheden van deze woonomgeving is voor jou gesneden koek. Belangrijke taken zijn ADL-zorg bieden, oog hebben voor de individuele zorg en tegelijkertijd kunnen begrenzen. Observeren, signaleren en tijdig eventuele gezondheidsproblemen zien is jouw op het lijf geschreven. Je schroomt niet om hulp in te schakelen en je stemt af met collega´s (multidisciplinair). Je voelt je zeker in het uitvoeren van voorbehouden handelingen op het niveau van een verzorgende niveau 3 IG. Denk aan subcutaan en intramusculair injecteren, toedienen van zuurstof en sondevoeding, catheteriseren en wondverzorging. Je bent ook verantwoordelijk voor het bestellen, controleren en verzorgen van medicatie. Verpleegkundigen en artsen kunnen op jouw assistentie rekenen bij complexe verpleegtechnische en/of medisch-technische handelingen.

Wat krijg jij ervoor terug:
  • De mogelijkheid op een vaste werkplek voor tenminste 6 maanden ca 24 uur per week met uitzicht op verlenging
  • Inschaling volgens cao VVT en op basis van je ervaring (VIG is gewaardeerd in FGW 40). 
  • Een vast dienstverband bij de Care4 Group behoort tot de mogelijkheden. Vraag naar de mogelijkheden en arbeidsvoorwaarden!
Afdeling

Mevrouw Yilmaz is een dementerende vrouw van 79 jaar. Vanwege een gemene val in het verpleeghuis heeft zij een open wond op haar rechterscheenbeen. Als Verzorgende-IG binnen de verpleegzorg analyseer jij om wat voor wond het gaat volgens de ALTIS of TIME methode. Weet jij als Verzorgende-IG volgens protocol te onderzoeken om welke wond het gaat en hoe je daarop handelt? 

Wat ga jij doen:

Buiten de meest voorkomende werkzaamheden als Verzorgende-IG in een verpleeghuis krijg je te maken met diverse verpleegtechnische handelingen. Jij vind het een uitdaging om je bestaande vak te combineren met de technische zorg. 

Je werkt intensief samen met verschillende disciplines zoals de specialist ouderengeneeskunde, fysiotherapeuten, psychologen, vaktherapeuten, ergotherapeuten en de verpleegkundig specialist om bewoners en gasten de beste zorg te bieden. Het signaleren van gezondheidsproblemen en het ondernemen van passende actie is een belangrijk onderdeel van de functie. Je bent voor bewoners, klanten en familie de professional die de juiste deskundigheid, zorg en begeleiding biedt.

Wat krijg jij ervoor terug:
  • inschaling volgens cao VVT, FWG 35, Minimaal €1.846,98 en maximaal €2.540,87 per maand op basis van 36 uur per week
  • een werkgever met oog voor jouw persoonlijke ontwikkeling en hierin durft te investeren
  • flexibiliteit, jij bepaalt waar, wanneer en hoeveel je wilt werken
Afdeling

Meneer Singh is licht dementerend en heeft daarom hulp nodig bij zijn medicatie. Daarnaast is hij uit bed gevallen en heeft meneer van Leeuwen nu een open hoofdwond welke verzorgd moet worden. Jij wilt er met jouw inzet voor zorgen dat meneer van Leeuwen zo lang mogelijk thuis kan wonen, in zijn eigen vertrouwde woonomgeving. 

Als de familie, vrienden en buren er niet meer voor kunnen zorgen dat de dagelijkse gang van zaken goed verloopt, dan spring jij in!

Wat ga jij doen:

Diverse ziektebeelden, aandacht en begrip tonen, samenwerken met de naastbetrokkenen, procedures opvolgen en er rekening mee houden dat meneer van Leeuwen nog op tijd uit bed gehaald moet worden. Blijf zorgvuldig en alert, ook met een hoge werkdruk in de thuiszorg. 

Als Verzorgende IG ’er in de thuiszorg heb je een verantwoordelijke baan. Denk hierbij aan het signaleren van veranderingen in de (complexe) zorgsituaties, hoe handel je hierbij? Volgens de procedures moet jij zelfstandig een inschatting maken van de mogelijke gevolgen en risico’s en schakel je zo nodig een collega of andere disciplines in. 

Door jouw heldere blik en positieve houding kan je in samenspraak met de zorgvrager de kwaliteit en regie van leven waarborgen. 

Wat krijg jij ervoor terug:
  • inschaling volgens cao VVT, FWG 35, Minimaal € 1.846,98 en maximaal          € 2.540,87 per maand op basis van 36 uur per week
  • werken op flexibele basis, je bepaalt zelf wanneer, hoe lang en waar je werkt
  • ervaring met diverse doelgroepen binnen toporganisaties 
  • opleidingsmogelijkheden op maat, de mogelijkheid om jezelf te leren kennen en verder te ontwikkelen
Afdeling

Wanneer je om 8.30 de computer aanzet, staan hier al diensten in van verschillende zorginstellingen. De griep epidemie lijkt weer toegeslagen, snel bel jij samen met de intercedenten naar beschikbare flexkrachten, met de vraag of zij direct aan de slag willen. De diensten blijven binnen stromen, ondanks de griep moeten de cliënten de zorg krijgen die ze verdienen. Je maakt een verdeling van de werkzaamheden voor die dag en houdt het overzicht, zodat alle prioriteiten opgepakt worden door je team. Je bent constant aan het schakelen over wat prioriteit heeft. Tussen de planning door, voer je een intake gesprek met een potentiële nieuwe medewerker. Na het checken van de referentie, weet jij al waar je deze kandidaat voor kunt stellen. Je maakt het cv op en komt met een mooi voorstel voor de klant, dat voor alle partijen passend is. Voordat je het weet is het 17.00 uur en is de dag voorbij gevlogen! 

Wat ga jij doen:

Als senior intercedent heb je naast je basis werkzaamheden als intercedent ook overstijgende verantwoordelijkheden. Omdat de vraag naar personeel zo hoog is, ligt de focus naast de dagelijkse planning bij de werving van nieuwe medewerkers. Daarnaast onderhoud je de contacten met de flexkrachten en klanten. Je kijkt samen met de intercedenten naar de werkzaamheden voor die dag, maakt een goede taakverdeling en stuurt de intercedenten waar nodig aan. Het belangrijkste hierin is dat je het overzicht hebt en bewaart. Komt er een klacht of een complex vraagstuk binnen, dan neem jij deze in behandeling. Naast deze werkzaamheden durf je beslissingen te nemen en feedback te geven. Je signaleert knelpunten en brengt verbeterpunten in. De functie is ter vervanging van zwangerschapsverlof voor een bepaalde periode voor 32 uur per week. De start van de functie is per 1 mei 2017 en de duur is 7 maanden. 

Regio en werkomgeving

De werklocatie is in Rotterdam, onder het werkgebied vallen Zorg- & Welzijnsorganisaties in Zuid-Holland, Noord-Holland en Brabant. Je maakt deel uit van een collegiaal team, waarin het belangrijk is dat je flexibel inzetbaar bent en zelfstandig kunt werken.

Afdeling

Wanneer je om 8.30 de computer aan zet, staan hier al diensten in van verschillende zorginstellingen. De griep epidemie lijkt weer toegeslagen, snel bel jij samen met de intercedenten naar beschikbare flexkrachten, met de vraag of zij direct aan de slag willen. De diensten blijven binnen stromen, ondanks de griep moeten de cliënten de zorg krijgen die ze verdienen. Je maakt een verdeling van de werkzaamheden voor die dag en houdt het overzicht, zodat alle prioriteiten opgepakt worden door je team. Je bent constant aan het schakelen over wat prioriteit heeft. Tussen de planning door, voer je een intake gesprek met een potentiële nieuwe medewerker. Na het checken van de referentie, weet jij al waar je deze kandidaat voor kunt stellen. Je maakt het cv op en komt met een mooi voorstel voor de klant, dat voor alle partijen passend is. Voordat je het weet is het 17.00  uur en is de dag voorbij gevlogen! 

Wat ga jij doen:

Als senior intercedent heb je naast je basis werkzaamheden als intercedent ook overstijgende verantwoordelijkheden. Omdat de vraag naar personeel zo hoog is, ligt de focus naast de dagelijkse planning bij de werving van nieuwe medewerkers. Daarnaast onderhoud je de contacten met de flexkrachten en klanten. Je kijkt samen met de intercedenten naar de werkzaamheden voor die dag, maakt een goede taakverdeling en stuurt de intercedenten waar nodig aan. Het belangrijkste hierin is dat je het overzicht hebt en bewaart. Komt er een klacht of een complex vraagstuk binnen, dan neem jij deze in behandeling. Naast deze werkzaamheden durf je beslissingen te nemen en feedback te geven. Je signaleert knelpunten en brengt verbeterpunten in. De functie is ter vervanging van zwangerschapsverlof voor een bepaalde periode voor 32 uur per week. De start van de functie is per 1 april 2017 en de duur is 7 maanden. 

Regio en werkomgeving

De werklocatie is in Zwolle, onder het werkgebied vallen Zorg- & Welzijnsorganisaties in Overijssel, Gelderland en Utrecht. Je maakt deel uit van een collegiaal team, waarin het belangrijk is dat je flexibel inzetbaar bent en zelfstandig kunt werken.

Afdeling

Mevrouw Jansen is vanmorgen opgenomen op de afdeling longgeneeskunde. Ze is erg benauwd, wat haar angstig en onrustig maakt. Jij bent er om haar gerust te stellen en haar duidelijke uitleg te geven over wat je gaat doen om haar te helpen. Longpatiënten hebben vaak weinig energie, jij bent er om ze te ondersteunen. 

Wat ga jij doen:

Wil jij mensen zoals mevrouw Jansen professionele verpleegkundige zorg bieden en zijn verpleegkundige diagnoses en een verpleegplan opstellen voor jou gesneden koek? Je dagelijkse bezigheden bestaan uit het uitvoeren van het verpleegplan, coördineren, overleggen en informatie verstrekken aan de patiënt.  De vacature is ter vervanging van ziekte voor een periode van 3 maanden.  

Wat krijg jij ervoor terug:
  • een urencontract variërend van 24- 36 uur
  • uitbetaling conform CAO NVZ
  • scholing en ontwikkeling  via de Care4 Group
Afdeling

Wanneer je om 8.30 uur het kantoor binnen komt, check je eerst de mail en handel je de binnen gekomen vragen af. Klanten informeren doe jij van nature makkelijk en duidelijk. Dit kan schriftelijk, maar ook telefonisch doe je dit met gemak. Soms komt daar uitzoek werk bij kijken. Jij weet waar je de informatie kunt vinden en zo nodig maak je nieuw communicatie materiaal. Een collega legt een vraag neer voor een overzicht van verschillende gegevens. Hier ga je mee aan de slag. De stapel financieel administratieve verwerking handel je af en je verwerkt de post. Voordat je het weet is het weer 17 uur.

Word jij blij van deze dag indeling? Dan zijn wij op zoek naar jou.

 

Wat ga jij doen:

Als administratief medewerker ben je een ondersteunende duizendpoot. Je ondersteunt collega's, verwerkt post en informeert klanten. Ook draag je zorg voor de salarisadministratie. Het is een zelfstandige functie, waarbij je het werk ziet liggen en oppakt. Je werkt in een klein, collegiaal team. Hierin heeft ieder een eigen rol. Ervaring met Excel en salarisadministratie is een voorwaarde.

Wat krijg jij ervoor terug:
  • Een fulltime dienstverband
  • Een salaris wat in verhouding staat met de te verrichten werkzaamheden
  • Enthousiaste, vriendelijke en sociale collega's 
Afdeling

Wanneer je om 8 uur je dag start, zit de wachtkamer al vol met vluchtelingen die asiel hebben aangevraagd en wachten op de medische intake als onderdeel van de asielprocedure. Jij hebt 12 mensen op je lijst staan voor deze intake. Je gaat als eerste met Arsalan in gesprek. Volgens protocol vraag je verschillende zaken uit. Dit doe je via de tolkentelefoon, dus je moet zorgen dat je duidelijk bent in je vragen. Gelukkig zijn er weinig bijzonderheden zodat je snel met de volgende asielzoeker in gesprek kunt. Hier zijn wel bijzonderheden. Je checkt je vragen en zorgt voor een verwijzing naar de arts. Aan het einde van de ochtend heb je 6 mensen gezien en heb je tijd om adviezen te schrijven voor deze mensen ten behoeve van de asielprocedure. De middag verloopt hectisch, je ziet de laatste 6 van je lijst, maar de IND heeft ook vragen waarvoor je hen moet doorverwijzen. Daarbij heb je nog administratie wat je graag wilt afronden. Binnen deze hectiek kun jij je goed staande houden en prioriteiten stellen. Je hoort soms heftige verhalen tijdens de intake, jij kunt hierin aandacht voor de mens houden zonder het doel van het gesprek uit het oog te verliezen.

Ben jij de Verpleegkundige die enthousiast wordt van bovenstaande werkdag? 

Wat ga jij doen:

Als Verpleegkundige ga je binnen het traject “Horen en beslissen” van de IND aan het werk. Jij neemt een intake af van de vluchteling die asiel aanvraagt, dat doe je in alle gevallen met behulp van een tolk. Daar komt ook bij kijken dat je een medische screening doet. Hierbij kan je denken aan het uitvoeren van klein lichamelijk onderzoek d.m.v. verpleegtechnische handelingen zoals het opmeten van de bloeddruk, het meten van de temperatuur, etc. Je hebt te maken met mensen van allerlei achtergronden en leeftijden. Voor de intake staat een specifieke tijd, het is dus essentieel dat je het doel van de intake goed vast kunt houden en onder tijdsdruk kunt werken. Op basis van je afgenomen intake, schrijf je een advies ten behoeve van de asielprocedure. Hiervoor is een duidelijk protocol wat je volgt. Wanneer je bijzonderheden tegen komt, verwijs je de vluchteling door naar de arts die voor hetzelfde team werkt.

Deze functie vereist een flexibele houding. Ook voor ZZP’ers is het mogelijk om ingezet te worden. De diensten zijn op werkdagen van 08.00 tot 12.00uur of 08.00 tot 18.00uur (deze tijden kunnen ook afwijken) 

Wat krijg jij ervoor terug:
  • Een unieke kans om te werken binnen een AZC
  • Ervaring opdoen in het werken met mensen van allerlei achtergronden en culturen
  • Verbreding en/of verdieping van je algemene vaardigheden als Verpleegkundige, denk aan gespreksvoering en samenwerking met tolken
Afdeling

Door en val uit bed breekt meneer Hartman zijn heup. Meneer Hartman is een man op leeftijd en dementeert. Bij opname in het ziekenhuis blijkt dat meneer Hartman al langer zware hartklachten heeft. Om deze reden wordt na overleg met de familie een Niet Reanimatiebeleid afgesproken. Er wordt besloten meneer Hartman te opereren omdat langdurige bedrust, terwijl het been in tractie ligt, door de onrust en pijn niet effectief kan zijn.

Tijdens de operatie dreigt, mede ten gevolge van de medicatie voor de narcose, de hartfrequentie gevaarlijk snel te dalen. Hoe ver moet/mag jij als Anesthesiemedewerker gaan om een hartstilstand te voorkomen? 

Wat ga jij doen:

Voor, na en tijdens een operatie ben jij medeverantwoordelijk voor de narcose van de patiënt in samenwerking met de anesthesioloog.

Het ziekenhuis beschikt in totaal over 16 operatiekamers verdeeld over verschillende locaties. Er wordt geopereerd door bijna alle specialismen. Als Anesthesiemedewerker draag jij de zorg voor een veilige en gastvrije omgeving. Daar maken aandacht en persoonlijke zorg een groot deel van uit. Je licht de patiënt toe over de procedures en stelt hem of haar daarbij gerust. Jij verliest daarbij veiligheid en de kwaliteit niet uit het oog, vooral omdat je ook de anesthesie bewaakt tijdens de operatie. 

Wat krijg jij ervoor terug:
  • inschaling op basis van cao NVZ functiegroep 55, afhankelijk van werkervaring
  • werken met de nieuwste apparatuur en geavanceerde technieken

Pages